top of page
  • Poza scriitoruluiLumeaprinochiiunuicopil

Dragul meu soț.

Dragul meu soț,

a fost frumos, dar nu mai e timp pentru regrete. Deloc dubios, viața nu e plină, doar cu margarete. Pentru fiecare „Te iubesc!” se cuvine, însă, să-ți mulțumesc, Căci, ai noștri copii, repede, cresc și cu multă dragoste, adesea ne privesc.

Dar ce păcat, când stai să te gândești, mai bine, Noi ne-am blocat... și dăm cu piciorul în iubire! Am fost, se pare, neîncetat, Victime colaterale, ale propriului deziderat.

Iar orgoliul, mereu însetat, fost-a martor, drumului întortocheat. Pe cale de consecință, sigur, am uitat În prezent, dar mai ales pe viitor, Pentr-o inocentă ființă, cât poate fi dăunător!

Atunci când pretindem că iubim, Pe moment, spunem... „e firesc să greșim” Dar oare cât suntem dispuși... să plătim, Când viața-n piept o lovim?

Căutând dragostea și-n incertitudine plutind, Cu liniștea, acum, te las, gândind... Nu mai am glas, iată, căci nu mai e loc de negoț, Pentru ultima dată... dragul meu soț!


1 afișare0 comentarii

Postări recente

Afișează-le pe toate

Mămică

bottom of page