top of page
  • Poza scriitoruluiLumeaprinochiiunuicopil

Dragul meu băiat. You rock my world!

Actualizată în: 2 mai 2019

Dragul meu băiat,


ce aș mai putea să-ți spun? Cât de mult te iubesc? Asta intuiești deja. Cât de mândră sunt de tine? Asta ți-am repetat cu fiecare ocazie. Aha... știu! Nu ți-am spus, niciodată, ce am învățat de la tine.


Privindu-te, ascultându-te, jucându-ne împreună am cules roadele.

Privindu-te, am înțeles că genetica alege ce-i mai bun pentru noua generație.

Privindu-te mai atentă, am înțeles cât de importante sunt spiritul de observație și setea de cunoaștere.

Ascultându-te, am înțeles că viața este despre zâmbet și despre bucuria de a fi împreună.

Jucându-ne împreună, am înțeles gândirea „outside of the box”, dincolo de convențional.


Fiecare zi este o nouă provocare, așa că, te rog, ÎNVAȚĂ-MĂ!


Îți mulțumesc!


mama




"Fiecare zi este o nouă provocare, așa că, te rog, ÎNVAȚĂ-MĂ!"


42 afișări0 comentarii

Postări recente

Afișează-le pe toate
bottom of page