top of page
  • Poza scriitoruluiLumeaprinochiiunuicopil

Dragul meu tată. Cu ce, eu, ți-am greșit? Tot ce-mi doresc, e ... să fiu iubit!

Dragul meu tată,


sunt aici ... sunt aici și plâng în tăcere! Să fie, oareșcum, ce simt...durere? Trauma e ca un duș rece și ea se adâncește, pe zi ce trece. M-am săturat să mă tratezi cu indiferență și a ta respingere ... iese-n evidență! Mereu îți impui punctul de vedere, fără ca vreodată să-l argumentezi...mi-e greu a înțelege, tu oare, să crezi?


Știi... sunt la vârsta la care, să-mi caut un model, trebuie oare ... Către tine eu privesc și ale tale fapte l-oglindesc. Constat că te-ai închis în tine și ai cam uitat de mine! Cu ce, eu, ți-am greșit? Tot ce-mi doresc, e ... să fiu iubit!


Înțeleg că nici ție nu ți-a fost ușor, dar e momentul să te gândești la viitor. Bărbat, voi deveni ...oricum, dar, tare aș vrea ... să mă bucur de drum. Alături tu să-mi fii și să privim lumea prin ochii unor copii.


Amintește-ți, te rog, că-ți sunt alături și mai mult ca oricine, știu, c-o îmbrățișare ... ți-ar face bine!


Te iubesc!


Al tău fiu



”Tot ce-mi doresc, e ... să fiu iubit!”

”Mai mult ca oricine, știu, c-o îmbrățișare ... ți-ar face bine!”

8 afișări0 comentarii

Postări recente

Afișează-le pe toate

Mămică

bottom of page