top of page
  • Poza scriitoruluiLumeaprinochiiunuicopil

Dragii mei sunt DEPENDENTĂ. VALIDARE.

Dragii mei,

sunt DEPENDENTĂ, da, recunosc, clar și răspicat... sunt DEPENDENTĂ...de telefon, social media, de validarea constantă a prietenilor mei virtuali.

De regulă, în viața reală, stăm față în față și de multe ori nu schimbăm nici două vorbe unii cu alții. Dar, suntem prieteni în lumea virtuală. Ne interesează, adesea, de bunăstarea celorlalți. De ce zic doar de bunăstare...să fie oare pentru că rareori sau poate prea târziu aflăm povestea tristă, din spatele „pozei de profil”?

Mereu suntem „în căutarea” pozei ideale, pe care, ulterior să o folosim drept interfață cu „lumea”. În plus, avem și avantajul de a o putea schimba, după bunul plac. De exemplu, „dacă nu ne stă bine părul, ne dăm cu ruj” (pentru cine vrea 😊) nu-mi mai amintesc cine a spus asta, dar mare dreptate a avut! (tag, vă rog, dacă se recunoaște).

Eu, ce să zic, am noroc că sunt fotogenică 😏, altfel eram nevoită să mă împrietenesc cu Adobe® Photoshop, deși am înțeles că e „un tip” tare mișto și „oaspete” constant în „casele unor celebrități”. Sunt atât de fotogenică, încât, uneori am impresia că arăt mai bine în poze decât în realitate. Ce-i drept, pe acelea le selectez, cu mare atenție, din cel puțin alte 50 de exemplare. Am răbdare, desigur!

Lăsând gluma la o parte, vă recomand să fim atenți la copiii noștri.(INTERIORI mai ales și la cei din dotare)

Evitați catalogarea și începeți să vă cunoașteți „prietenii” și în realitatea offline!

Deși, ar trebui să mă gândesc serios să le propun celor „responsabili” cu dezvoltarea platformelor sociale, să mai adauge o secțiune, intitulată „doar cunoscuți”.

Mulțumesc pentru validare! 😉

Odette

P. S. „Unii mă vor plăcea, alții mă vor disprețui, dar eu sunt cea care decide pe ce să îmi cheltui energia.”


„Unii mă vor plăcea, alții mă vor disprețui, dar eu sunt cea care decide pe ce să îmi cheltui energia.”

8 afișări0 comentarii

Postări recente

Afișează-le pe toate
bottom of page