top of page
  • Poza scriitoruluiLumeaprinochiiunuicopil

Dragă prietenă,vine IEPURAȘUL!

Dragă prietenă,


vine IEPURAȘUL !

Am pregătit tot, liste de cumpărături, liste cu activitățile casnice, chiar și liste cu invitații la masă de Paște. Am planificat spălarea geamurilor, deși e vreme ploioasă, e tradiție, nu de alta, trebuie să sun și la firma ce mi-a curățat covoarele, anul trecut, căci am fost tare mulțumită... ce altceva? Aa, apropo, ști ce am trecut pe lista de cumpărături, pe lângă mâncare și „hidratante”? CADOURI, bineînțeles! 😊 De altfel, mă interesează să achiziționez și „timp de calitate cu copiii mei”. Am auzit și că, în unele părți ale lumii, se comercializează „aer curat”, la conservă, deci probabilitatea să găsesc „timp de calitate”, ambalat frumos, crește considerabil. În cazul în care găsești pe undeva, anunță-mă, te rog! Vreau două bucăți, dacă se poate. Serios! Mă gândeam, că tot mai des, pe parcursul anului, „cumpărăm” dragostea copiilor noștri cu jucării sau vreun device la modă, conform vârstei sau a posibilităților financiare. Așa că anul acesta vreau să fie unul special. Nu sunt foarte sigură ce presupune acest „timp de calitate”, dar eu îl vreau! Oricum toată lumea vorbește despre el, deci sigur, e ceva necesar.

Tu ce ai planificat pentru Sărbătorile Pascale? Cât „timp” aloci copiilor ?

Amintește-ți să împarți zâmbete și gânduri bune, iar universul va ști să le direcționeze, acolo unde este mai mare nevoie de ele. Astfel copiii vor putea învăța prin puterea exemplului părinților, beneficiind, totodată, de momentele prețioase petrecute alături de cei dragi.

Timpul de calitate se construiește împreună!

Te îmbrățișez cu dor!

Odette


"Timpul de calitate se construiește împreună!"

1 afișare0 comentarii

Postări recente

Afișează-le pe toate
bottom of page